بیوفیزیک

قسم نامه

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ق.ظ

دانشجویان گرامی متن زیر را در یک فایل word کپی پیست کرده و جاهای خالی ان را نیز با توجه به مشخصات خود کامل کرده سپس ان را پیرینت گرفته و در جلسات اول به اینجانب در کلاس مربوطه ارائه دهید و یا میتوانید بصورت دستنویس نیز ان را تهیه کنید در صورت عدم ارائه ان، درس حذف خواهد شد.

 

اینجانب .................... دانشجوی رشته ..................... درس ..............را انتخاب کرده که 

الف) به فشردگی امتحانات و وجود چند درس سخت در نزدیکی روز امتحان ............. اشراف دارم

ب) با وجود اینکه شاغل بوده و وقت محدودتری جهت مطالعه دارم

ج) با وجود اینکه دارای فرزند بوده و زمان محدودتری جهت مطالعه دارم

د) با وجود اینکه دارای بیماری ............. بوده و توان (احیانا) کمتری جهت مطالعه دارم

س) با وجود اینکه اتفاقات غیرمترقبه اعم از شادی (ان شالله) و غم (خدا نکند) در زمان های غیرقابل پیش بینی مثل بازه زمانی امتحانات پیش  می اید

ش) باوجود مواردی دیگر مثل ترم اخر بودن، مشکلات اقتصادی، ارجاع گرفتن، سربازی رفتن و ....

خود را مکلف به مدیریت شرایطم دانسته و در صورت وجود هرگونه از موارد بالا تلاش خودم را افزایش داده تا نمره مناسب را کسب کنم و وجود این شرایط باعث درخواست  نمره بیشتر از عرف (ارفاق های عمومی) در من نخواهد شد

                                       امضا      .....................                                  تاریخ.........................

 

  • خوشنویس زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی